Miarki reklamowe – praktyczna metrówka jako drobny upominek

Miarki reklamowe – praktyczna metrówka jako drobny upominek

Wydawać by się mogło, że tradycyjne miarki nie mają w sobie nic, co mogłoby przykuć naszą uwagę. Nie oznacza to jednak, że nie można nieco bardziej uatrakcyjnić ich wyglądu np. o logo firmy lub marki. Dzięki temu zwykłe i typowe miarki, przydające się praktycznie do każdego pomiaru, mogą stać się ciekawym — i co najważniejsze — przydatnym gadżetem. Miarki reklamowe oraz inne narzędzia codziennego użytku, to oryginalny pomysł na upominek dla pracownika lub klienta. Fani majsterkowania z pewnością docenią tak  ciekawy i praktyczny prezent.

Dlaczego zwijania miarka to dobry pomysł na upominek?

Miarka to ważny gadżet, którego nie może zabraknąć w skrzynce z narzędziami. Bez względu na to, czy należy do amatora drobnych napraw lub budowlanego fachowca – zwijana miarka po prostu musi być. Przydaje się ona praktycznie do każdego pomiaru m.in. wymiaru pomieszczenia, albo powierzchni pod nową zmywarkę, czy pralkę. Długości miarek mogą być różne, podobne jak ich szerokości. Nic więc dziwnego, że wybór tej odpowiedniej może sprawiać niektórym osobom problem.

Praktyczność miarki jest bardzo ważna. Dla jej użytkownika kluczowe jest, aby bez problemu się zwijała, była dokładna, posiadała specjalny hak i ewentualną blokadę, która pozwala na swobodny i samodzielny pomiar. Wbrew pozorom również jej wygląd jest kluczową kwestią, która decyduje o ostatecznej decyzji zakupowej. Nie od dziś wiadomo, że to, co widzą nasze oczy – zostaje w naszej podświadomości i oddziałuje na dalsze decyzje zakupowe. Można zatem sprytnie wykorzystać ten fakt i podarować zwijaną miarkę jako drobny, lecz niezwykle przydatny, upominek dla pracownika lub klienta.

Po czym poznaje się dobre miarki reklamowe?

Miarki reklamowe dostępne są w różnych formatach –  m.in. w klasycznych, które można spotkać na co dzień w sklepach budowlanych, jak i również w bardziej oryginalnych i przykuwających uwagę kształtach. Z uwagi na praktyczność, część z nich została wzbogacona poziomicą, która jeszcze bardziej ułatwia perfekcyjne wykonywanie pomiarów. Dobrą miarkę reklamową można zatem poznać nie tylko po jakościowo wysokim wykonaniu, lecz także po praktyczności. Nic więc dziwnego, że miarki reklamowe dostępne są także w niewielkiej wersji. Bez problemu zmieści się ona do kieszeni, albo może zostać doczepiona jako brelok do kluczy.

Miarki reklamowe wzbogacone logiem Twojej firmy to ciekawy sposób na reklamę. Wystarczy, że osoba obdarowana użyje jej przy kimś innym, aby Twój firmowy znak pozostał w podświadomości. Może to przyczynić się do późniejszego odwiedzenia strony Twojego biznesu lub stacjonarnego sklepu i dokonaniu zakupu.

Dodaj komentarz