Codziennie możemy obserwować na ulicy samochody, które mają na sobie reklamy jakiejś karmy dla kotów, salonu spa czy fryzjerskiego. Niestety w większości są to ohydne reklamy, które raczej zniechęcają, a nie zachęcają do kupowania danego produktu czy udania się w reklamowane miejsce. Reklama samochodowa jest bardzo droga, dlatego właściciele firm bardzo na tym oszczędzają, oczywiście kosztem jakości. Efekty możemy sami obserwować. Takie samochody nie wyglądają wcale dobrze, a już szkoda nawet mówić o zdjęciach, jakie się na nich znajdują. Czasami lepszy byłby tylko napis z nazwą jakiegoś salonu i adres strony internetowej. Wtedy wszystko byłoby przejrzyste i czytelne. Poza tym nie zniechęcałoby nas aż tak bardzo. Zwłaszcza, jeśli strona internetowa byłaby ładnie i estetycznie wykonana. Niestety wielu właścicieli firm decyduje się na oklejanie swoich samochodów takimi brzydkimi reklamami i wydaje się, że nic nie można z tym zrobić. Możemy jedynie nie korzystać z ich oferty.
Jeśli chcemy odnosić sukcesy jako przedsiębiorcy, to musimy pomyśleć o reklamie i estetycznej formie prezentacji naszej oferty. Sposobów na dobra reklamę jest wiele, wszystko jednak zależy od naszych możliwości finansowych. Ze wszystkich form promocji naszej firmy wciąż skuteczne są te klasyczne, czyli drukowane. To przede wszystkim estetyczne wizytówki, które będziemy mogli dać naszym potencjalnych kontrahentom. To także foldery – bodajże najskuteczniejsze ze wszystkich druków współczesnej reklamy.Foldery pozwalają nam zawrzeć dużo informacji. Będzie to prezentacja naszej firmy, doświadczenie kadry pracowników, to także możliwość prezentacji oferty i cennika. Folder w końcu to okazja, by zilustrować nasze produkty zdjęciami.Jeśli zdecydujemy się na folder, to musimy zadbać, aby składem zajęły się osoby, które się w tym specjalizują. To właśnie szata graficzna, zdjęcia i odpowiedni dobór czcionki będą nadawały charakter naszej firmie i marce, którą chcemy reklamować.
Kolejnym ze sposobów na zareklamowanie produktu, bądź na rozreklamowanie marki firmy, jest rozdawanie różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Mogą to być na przykład bardzo popularne ulotki, aczkolwiek na dzień dzisiejszy społeczeństwo ma ich już dosyć ze względu na totalną wszechobecność ulotek i dlatego najczęściej zaraz po otrzymaniu ulotki od kogoś, materiał ten ląduje w koszu na śmieci. Zdecydowanie korzystniejsza opcja dla reklamodawcy, która poniekąd zapewni mu, że gadżet z jego nazwą nie trafi do kosza, jest to rozdawanie takich gadżetów, które ludzie będą chcieli otrzymać, np. długopisy, smycze, notesiki, kubki itp. Najlepiej żeby było to coś, co będzie później użyteczne co wiąże się z tym, że jeśli potencjalny będzie użytkował np. długopis, będzie miał też okazję przyjrzeć się logo firmy znajdujące się na tym długopisie i dlatego szybciej tą nazwę zapamięta, aniżeli by ją tylko zobaczył w gazecie lub telewizji. Dlatego też wiele firm decyduje się na akcje, gdzie rozdawane są bardzo nieraz ciekawe i użyteczne gadżety.